Формування ключових та предметних компетентностей учнів шляхом використання інноваційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності в умовах реалізації концепції "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
1. Ляшек Наталія Миколаївна, голова методичного об’єднання, учитель вищої категорії, учитель-методист
Методична проблема. Формування інтелектуально-творчих компетентностей та пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови та літератури
2. Шарпило Тамара Олександрівна, учитель вищої категорії, учитель-методист
Методична проблема. Впровадження елементів інноваційних методів та прийомів навчання з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів
3. Ткаченко Людмила Дмитрівна, учитель вищої категорії
Методична проблема. Використання елементів інноваційних технологій для розвитку креативного мислення учнів на уроках словесності
4. Карабут Наталія Миколаївна, учитель вищої категорії
Методична проблема. Формування читацької компетентності сучасними засобами навчання
5. Россоха Марина Миколаївна, учитель 1 категорії
Методична проблема. Використання хмарних сервісів як засіб підвищення мотивації до навчальної діяльності учнів
6. Мандрегеля Людмила Миколаївна, учитель вищої категорії, учитель-методист
Методична проблема. Упровадження методики Метью Ліпмана "Філософія для дітей (Р4с)" на уроках словесності
7. Грубчак Олена Миколаївна, учитель вищої категорії, старший учитель
Методична проблема. Поєднання традиційних та нетрадиційних форм і методів навчання на уроках української мови та літератури з метою формування компетентного випусника
8. Іщенко Лариса Анатоліївна, учитель вищої категорії
Методична проблема. Формування комунікативних компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій
КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ стпенів №26 Полтавської міської ради Полтавської області"